پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

بدون عنوان

1395/5/15 2:42
نویسنده : مامان پری
172 بازدید
اشتراک گذاری

عرضی ندارم بانو
فقط یادت باشد امروز که دختری
در آینده مادر دختر دیگری هستی
و روزی می‌آید که مادر بزرگ می‌شوی
پس جدا از همه ناپاکی‌ها، تو پاک بمان!
روز دختر مبارک

متن تبریک روز دختر



دختر چیست؟
موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه
روز دختر مبارک

 

 

 

عزیزم امروز روزدختره 

بابایی برخلاف مشغله زیادش امروز تونست ساعت 9:30 بیاد خونه و شام بریم بیرون

بعدشم با مامان جون رفتیم پارک

شما سوار قطار شدی 

بعدش کلی سرسره سواری کردی

بعدشم به همراه من و بابایی ماشین سواری کردی

کلی باهم تصادف کردیم و خندیدیم

تنها تصادفی که وقتی اتفاق میفته از ته دل میخندی

خیلی دوستت دارم دخترم

تو پناه مامان و بابایی

توفرشته مایی

جدا از تمام ناپاکی ها

تو پاک بمان دخترم

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سما
16 مرداد 95 3:09
سلام عزیزم.. روز پارلا کوچولو مبارک... ان شالله ک همیشه خوش باشین در کنارهم.... خیلی وقته نیستی... عزیزم خداخودش ب تموم خواسته های دلت برسونت...
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم خدا تو رو هم به تموم خواسته هات برسونه
مامان سما
17 مرداد 95 13:09
سلام.مامان پری چرا نیستی؟ دلم برات تنگ شده... کجایی؟
مامان پری
پاسخ
هستم عزیزم فقط یکم حال ندارم انگار همیشه خدا خستم