پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

عکس عاشورا

1395/8/19 20:18
نویسنده : مامان پری
163 بازدید
اشتراک گذاری

خوبید؟خیلی وقته نیستم دلم برا همه تنگ شده بود.

یه عکس جدید دارم از پارلا تو روز عاشورا

از خودت بگم پارلا جونم:حدسم اینه ابله مرغان گرفتیغمگین روی باسنت جوش های وحشتناکی زده بود که بعضیاشون چرکی بودن و بعضی هاشون انگار تاول کوچیک بودن. الان حالت خوبه.از یه طرف هم انگار رو زبونت یا دهانت افت زده که نمیتونی شیر بمکی ولی غذا رو خیلی راحت میخوری !اصلا هم دهنتو باز نمیکنی تا ببینم چیه.خیلی اذیت میشی این روزا (تقریبا 3-4 روزه)

راه افتادی و عین من کارهای خونه رو انجام میدی شیشه پاک میکنی سبزی پاک میکنی جرو میکشی جارو دستی میکشی وقتی چیزی رو بسته بندی میکنم کمک میکنی 

وروجک به تمام معنا شدی تا میبینی عصبیم لباتو غنچه میکنی و یه متر میاری جلو  تا بوسم کنی.الکی میخندی تا منو اروم کنی بخاطر کاری که اشتباه انجام دادی 

جمله های دو کلمه ای و سه کلمه ای میگی.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان سما
1 آذر 95 20:30
وای عزیزم...ماشالله پارلا چقده خانوم شده... قربونش برم....ایشالله خوب میشه..... مراقبش باشی پری جونم...تا نازنازومون خوب بشه.......
مامان سما
1 آذر 95 20:31
پری جونم کجایی دلم برات تنگ شده؟ منم دیر ب دیر میام وبلاگ///... کجایی قربونت؟