پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

بعد هفت سال ...

1401/10/16 16:25
نویسنده : مامان پری
110 بازدید
اشتراک گذاری

بعد هفت سال اومدم نینی سایت 

دختر کوچولوی من الان دیگه یه خانومی شده واس خودش 

ابجیشم هفت ماهه شده 

پارلا و دیانا 

پارلا همچنان آتیش میسوزونه اما دیانا ارومه البته فعلا 

چقدر خوبه ثبت خاطرات 

بعد سالها پارلا اسم خودشو سرچ میکرد و عکس خودشو دید خیلی ذوق شده بود به همه نشون میداد و من اصلا یادم نبود کی این عکسهارو اپلود کردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)