پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

شب یلدا مبارک

1393/9/30 14:32
نویسنده : مامان پری
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام عزیزم

امروز اخرین روز پایییزه و شب یلداست...http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/22.gif

مامانی تو خونه مامان جونه و میخواد بترکونه87.gif

میخوام واسه امشب بورک گوشت و پاناکوتای انار درست کنم.

کاش عزیز هم اینجا بود تا هنر نمایی عروسشو ببینه ...ولی حیف که اونا مراغن....منم تصمیم گرفتم که عکس خوردنی ها رو بگیرم و اینجا بزارم.3.gif تا همه ببینن.

راستی عزیزم...خسته که نشدی ...امروز کلی پیاده روی کردیم با دایی جون.080.gifکل وسایل لازمو خودم گرفتم.چون نمیخواستم تو خونه بمونم.

راستش از اینکه بمونم خونه و هیچ جا نرم و مثل سوسولا رفتار کنم هیچ خوشم نمیاد.میخوام تو هم مثل من باشی همیشه سرحال البته به لطف خدا.

خب دیگه پاشم برم کارامو بکنم چون خیلی کار برا شب دارم.اول باید دسر درست کنم بعدشم هندونه رو تزیین کنم.که اخر سر هم این طوری در میاد::BoBo NiNi Mouse emoticonبعدشم شامو درست کنم17.gif

کلا امروز کارم تو اشپزخونست....50.gif

بای بای عزیزم .میبوسمت و به خدا میسپارمت.

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سحر
30 آذر 93 15:08
شب یلده شما هم مبارک مامانی جوووووووووون ایشالا سال بعد با یه نی نی 9ماهه خوشمل جشن بگیرین امشبو عزیززززززززززم
مامان سحر
30 آذر 93 15:08
شب یلدا شما هم مبارک مامانی جوووووووووون ایشالا سال بعد با یه نی نی 9ماهه خوشمل جشن بگیرین امشبو عزیززززززززززم
مامان پری
پاسخ
:مرسی عزیزم...ایشالله عمرتون مثل شب یلدا باشه.
مامان مبینا
30 آذر 93 16:15
یلدا بر شما مبااااااااااااااااااااااارک عزیزم
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم.....شب یلدا بر شما هم مبارک.