پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

8اردیبهشت

1394/2/8 17:13
نویسنده : مامان پری
111 بازدید
اشتراک گذاری

واکسنتو زدیم

خدارو شکر تب نکردی...ولی خیلی اذیت شدی.همش بیحال بودی و تکون دادن پات گریه میکردی.

الهی بمیرم.اخه اینا واسه سلامتیه خودته

پارلا جونم :تو دلت به خدا نزدیکه ازت میخوام واسه یکی از دوستام که یه نینی میخواد یه نینیه خوشمل و سالم بده.امین.

راستی لباسات کوچیک شدن و باید یه سری لباس راحت برات بگیرم.

این دفعه که واسه کنترل رفتیم قدت:58 و وزنت:6 کیلو شده بود.ماشالله به دخملی من.

راستی خنده هات خیلی بیشتر شده.همشم داری زبونتو میاری بیرون. اینم یه عکس دیگه از شما خانومی

پسندها (4)

نظرات (3)

خودم
10 اردیبهشت 94 8:55
سلام پری جون... خدا حفظش کنه دختره نازتو....
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم فدات
ĸoѕαr
10 اردیبهشت 94 14:37
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان نيوشا
13 اردیبهشت 94 14:28
سلام عزيزم اوخى چه نازه خدا حفظش كنهممنون ميشم پيش منم بياى گلم نظر يادت نره راستى گلم با افتخار لينك شدى لطفا شما هم بلينك
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم با افتخار لینک شدی.