پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

اخرین روز چهار ماهگی

1394/4/6 21:44
نویسنده : مامان پری
162 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برا اولین بار با تو رفتیم دریا..گلم خیلی بهت خوش گذشت

کلی حال کردی

به خصوص وقتی موج به پاهات میزد.

اولش رفتیم تله کابین فندقلو تو اردبیل بابا جون با حسین اقا (شوهر عمه معصومه ) ماشینا رو برداشتن و رفتن پایین تله کابین اخه ما نمیدونستیم که تله کابین میرسه گردنه حیران.تصمیم گرفتیم بریم استارا ...

و رفتیم

کلی اب تنی کردی خانوم خوشگله من

ساعت 12.30 هم رسیدیم خونه.

پس فردا وقت واکسنته عزیز دلم ...الهی قربونت برم.دلم نمیاد ولی برا سلامتیت واجبه و ضروری.ان شا الله که دردت نمیاد و زودی خوب میشی.

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
7 تیر 94 9:14
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir