پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

25 اذر

1393/9/25 21:55
نویسنده : مامان پری
118 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم این دیگه چه قسمتیه که من دارم...

اولش میگن پسری بعدش میگن نه اصلا امکان نداره %100 دختره!!!niniweblog.comniniweblog.com

واسه دختر بودن  یا پسر بودن اصلا ناراحت نیستم ...واسه این ناراحتم که الان این همه لباس پسرونه رو چیکار کنم من الان؟niniweblog.com

خوب شد زیاد اسباب بازی پسرونه نگرفتم.فقط یدونه ماشین گرفتم.

اینا همشون دیروز اتفاق افتاد...پریروز کمر بابایی یهوویی گرفت و عین فلجا شد.دیگه نمیتونست رو پاهاش راه بره و کلا خیلی اذیت شد.بردیمش با مامان بزرگ و عمو بیمارستان و اونجا امپول متوکاربامول زدن ولی انگار نه انگار

دیروز هم حالش زیاد خوب نبود ولی با کلی پماد و اتو کشیدن رو کمرش تونست یواش یواش راه بره.

امروز خدا رو شکر خیلی بهتر شده

.دیروز از یه طرف کمر بابایی و از یه طرف دختر شدن شما و کلی رانندگی هم از نظر روحی خستم کرده  بود هم از نظر جسمی.کمرمنم داشت درد میکرد که خوابیدم

امروز صبح بابایی به زور تونست بیدارم کنه.بنده خدا نمیتونست حرکت کنه و فقط میتونست بیدارم کنه تا هر چه سریعتر امادش کنم و بریم ازمایشگاه.

اما امروز بابایی با قضیه کنار اومده و میگه خدا رو شکر سالم باشه کافیه ...ولی اونم مثل منه...هنوز نمیدونه شما رو دخترم صدا کنه یا پسرم!!!

امروز تخت و کمدتو اوردن خیلی خوب شده...چون کمر بابایی درد میکرد و و از یه طرف احتمال اسباب کشی هست گذاشتیمشون تو انباری  تا ببینیم چی میشه.

امروز کلی اینور اونور میرفتی و بابایی هی قربون صدقت میرفت.

امروز راستی بابایی چون میدید خیلی خستم کلا خودش رانندگی کرد.قربونش برم که اصلا طاقت نداره اذیت کشیدن منو ببینه منم مثل اون.

راستی هفته بعد واسه عروسی دعوتیم که فکر نکنم بتونیم بریم چون من امتحان دارم.

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
26 آذر 93 14:36
سلام مامان پری ایشاا...به سلامتی نی ین نازتو بغل کنی گلم....به ماهم سر بزن
مامان پری
پاسخ
مرسی مامانی عزیز...ایشالله تو هم دو قلوهاتو به سلامتی بغل میکنی.
میترا
30 آذر 93 15:06
سلام دوست نی نی وبلاگی . مهران کوچولوی من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهشا بیایید بهش رای بدیدشماره 1000891010 به کد 46 یادتان نرود