پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

1 بهمن

1393/11/2 14:31
نویسنده : مامان پری
100 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام خوبی مامانی؟

چند روز بود حسابی حرکاتت کم شده بود و من خیلی نگران ....ولی امروز با کلی حرکت فهمیدم سالمی .وقتی هم که تو نت داشتم میگشتم فهمیدم کاهش حرکاتت طبیعیه چون دیگه ماشالله بزرگ شدی و جای زیادی برای حرکت نداری.

راستش هنوزم باورم نمیشه که دارم مامان میشم.وقتی حرکاتتو میبینم و حس میکنم احساس غریبی دارم.نمیدونم چطوری توصیف کنم.!!!چیزی که میبینی هست ولی نمیتونی باور کنی که هست.احساسمو شاید مادرا بفهمن.

دیشب بابایی و مامان جون با هم رفتن تهران و من و دایی پیمان و باباجون تو خونه تنهاییم.خیلی دلم تنگیده براشون.

اگه خدا بخواد فردا برمیگردن.برا امتحان بابایی رفتن .خدا کنه بابایی قبول شه تو کارشناسی دادگستری.خیل دلش میخواد موفق بشه.

وقتی برگشتن با بابایی دکور اتاقتو تموم میکنیم.خیلی دلم میخواد تا هرچه سریعتر اتاقت اماده شه.

خدا که ما رو و دعاهامونو نشنید و مجبور شدیم تو همون خونه بمونیم.الهی فدات شم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)