پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

14 اذر ماه اخرين روز 26 هفتگي

1393/9/14 16:33
نویسنده : مامان پری
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزيزم اون تو چيكارا ميكني؟ماشالله خيلي شلوغ شدي...همش داري لگد ميزني.البته اگه بشه اسم اينارو گذاشت لگد.انگار داري فوتبال بازي ميكني.

ديروز خودمو وزن كرده حدس بزن چند كيلو اومده روم.؟مني كه رو 2-3 كيلو حساس بودم الان هيچي نشده 10 كيلو اومده روم...!!! niniweblog.comحالا اين كيلوهارو چه جوري بايد اب كنم ؟خدا ميدونه؟niniweblog.com

ولي در كل هيشكي اندازه بابا از شكم گنده من خوشش نمياد!!!niniweblog.com

ماماني دعا كن اون خونه اي كه قراره بگيريم مشكلي پيش نياد و ما بتونيم اونو بخريم.اون موقع تو هم واسه خودت يه اتاق خواهي داشت.خدايا خواهش ميكنم ازت دعاهامو بي جواب نزار.

اين هفته قراره برم دكي و صداي قبلتو بشنوم.احتمالا سونو هم برم.و اون لگداتو ببينم.بابايي خيلي دوس داره صداي قلبتو بشنوه...انشالله اين بار ميشنوه.

الان تقريبا بيشتر سيسمونياتو خريديم.فقط مونده سرويس تخت خواب و بعضي از وسايل بهداشتيت.niniweblog.com

البته سفارش داديم ولي هنوز اماده نشده.خدا ميدونه چقدر دوست دارم سيسموني هاتو بيارم خونه جديدمون.

خيلي خب ديگه پاشم برم...يواش يواش صداي بابا در مياد.

دعا فراموش نشه.به خدا ميسپارمت.

پسندها (1)

نظرات (0)