پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

12 خرداد

1395/4/13 2:05
نویسنده : مامان پری
170 بازدید
اشتراک گذاری

تقریبا سه هفته مونده به کنکور

استرس دارم نمیدونم موفق میشم یا نه!

تو هم که ماشالله بلاتر از قبل شدی و اروم نمیگیری

کم کم داری حرف میزنی.مثلا گاگا.بابا.دردر.ماما(بخصوص لباتو شکوفه میکنی و من هربار دلم میخواد قورتت بدم اون لبای کوشولوتو).بوپ(توپ) جی جی (هرچییز جذابی میتونه باشه) جی جه (جوجه).جیش (وقتی جیش میکنی همون لحظه میگی جیش) .به بابا جون میگی بابا به مامان جون میگی ماما و به اتا میگی بابا .هنوز به انا چیزی نمیگی.غمگین

کارت اموزشی باما گرفتم برات و بعدکنکور با هم کار میکنیم.همون سه تا کارتی رو هم که بهت یاد دادم وقتی اسمشونو میگم نشونشون میدی.

نمیدونم حساسیت گرفتی یا بیماریه که بعضی وقتا شدت میگیره و علایمش این طوریه که بدنت جوش میزنه و بعدش به شدت میخاره.روی باسن و قسمت بالای پا که خم میشه و همین طور تک و توک در بدنت و پوست سرت.احتمال میدم که عرق سوز بشی یا حساسیت داشته باشی.نمیدونم.

از حمام بازی خیلی خوشت میاد و وقتی میری حموم اصلا اذیت نمیکنی.

راستی امسال روز تولد بابا شما هم واکسن 18 ماهگی داری.میدونم که دختر من قویه.و اذیت نخواهد شد.

هرچی تو کمدت هست رو میریزی پایین و نمیزاری تا جمعشون کنم.اتاقت مثل انباری شده.عصبانی

تو هم مثل اب نبات شدی و همه میخوان بخورنت.مثلا چند روز قبل تو سی ان جی مامور ایستگاه تو رو بغل کرده و تو هم تو بغلش سرتو گذاشتی رو شونش.اونم کلی ذوق کرده.راضی

پسندها (3)

نظرات (1)

خودم
19 تیر 95 10:49
سلام پری جوووونم... امسدورام موفق باشی عزیزم... مواظب خودت و دختر خوشگلت باشه...