پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

20 اذر

1393/9/20 17:26
نویسنده : مامان پری
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خوبی مامانی؟

اولش ازت گلایه دارم...چرا وقتی من دستمو روت میزارن تکوناتو خیلی ارومتر میکنی ولی وقتی بابایی دستشو روت میزاره نمیدونی چیکار کنی؟یعنی اینقدر نیومده بابایی شدی؟؟niniweblog.com

دیروز زنگیدن و گفتن تخت و کمدت امادست انشالله بعد تعظیلات میریم و میاریمشون.niniweblog.com

اگه هم خدا بخواد فردا عصر میریم مراغه پیش عمه اینا و مامان بزرگت.شنبه همه برمیگردیم تبریز و یکشنبه کلی کار.اول اینکه ناشتا کلی باید ازمایش بدم دوم سونوگرافیه سوم تحویل گرفتن تخت و کمدته چهارم سر زدن به مغازه سیسمونی فروشیه و وووووووووووووو

فرشته مهربونم

همیشه پیشمون بمون.هنوز نیومده همه دلبستت شدن.الهی من قربونت بشم.

بابایی که افتضاح حس پدریش گل کردهniniweblog.com همش بهم میگه زیپ کاپشنتو ببند.غذا کم خوردیا؟چرا اینقدر کار میکنی ؟؟نمیگی بچم خسته میشه!!!!niniweblog.com(حالا کار کردن من چه ربطی به خستگیه شما داره خدا داند...)

اینروزا اینقدر با ماشین میریم اینور اونور که نگو....niniweblog.com ولی بابایی رعایت حال منو میکنه و سعی میکنه ارومتر (مثلا ارومتر) رانندگی کنه.

راستی اونقدر ذوق میکنه به دستاش لگد میزنی...هرچقدر بهش میگم سرتو بزار رو شیکمم میگه نه سرم سنگینی میکنه بچم اذیت میشه اون تو.خلاصه که همه چشم به راهتیم.

تو سونو یادت نره زیاد شلوغی نکن. مامانی.niniweblog.com بزار دکی جوون کارشو بکنه

راستی هفته 27 ام به لطف خدا تموم شد و فقط یه روزش مونده...میبینی روزا چقدر زود میگذره.niniweblog.com

اینم ارزوی من:niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان بردیا اریایی
24 آذر 93 2:22
ایشالله همه ازمایشها خوب باشه و این نشون میده که نینی باباشو بیشتر دوست داره تخت و کمدش هم مبارک ما منتظر عکس هاش هستیم _____________- عزیزم خوش اومدی ناراحت شدم که از وبت خداحافظی کردی ولی به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند .ان شا الله که خونوادت زیر سایه خدای بزرگ باشه همیشه. عکسارو متاسفانه باید یکم صبر کنین چون فعلا تکلیف خونه معلوم نیست و نمیخوام تا طبقه 3 بیارم بالا و اتاقو درست کنم بعدش بریم یه خونه دیگه و...اخه خیلی رو وسایل دختر یا پسرم(فعلا نمیدونم چی بگم.) حساسم.
میترا
30 آذر 93 15:08
سلام دوست نی نی وبلاگی . مهران کوچولوی من تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده خواهشا بیایید بهش رای بدیدشماره 1000891010 به کد 46 یادتان نرود