پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

6 بهمن/هفته 34

1393/11/6 12:16
نویسنده : مامان پری
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

کلی ملب نوشته بودم دیروز یه ان دستم خورد اینترنت قطع شد توجه نکردم و به نوشتن ادامه دادم.میخواستم اول کانکت شم بعد ثبت مطلب رو بزنم که برعکس شد و تموم نوشته هام به رحمت ایزدی رفت.:(

امروز با مامان جون میریم خرید .کلی وسایل باید بخریم...راستی حرکاتت ماشالله خیلی سریعتر و بیشتر شده و اینکه اصلا به این فکر نمیکنی که تو شیکم مامانی هستی همش لگد میزنی و کل وجودتو تکون میدی بعضی وقتا هم انگار یکی داره قلقلکت میده چنان راست میشی و اینور اونور میکنی که نگو....

هیچکس نمیتونه چیزی برات بگیره همه میگن یه بار دیگه برو سونو ببین دقیقا جنسیتش چیه.!!!کار مارو ببین.تو ماه نهم هستم اما جنسیت بچه رو دقیق نمیدونم.سیسمونیا رو هنوز نچیدیم...خدایا چی میشه این روزا زود تموم شه و همه چی رو به راه بشه.

من برم خرید.به خدا میسپارمت عزیز دلم.

پسندها (1)

نظرات (2)

پارمیدا
31 تیر 94 0:20
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
کامیار
31 تیر 94 15:12
مطالب وبلاگت قشنگه !