پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

35 هفته

1393/11/11 23:47
نویسنده : مامان پری
115 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز هفته 35 بود.دیگه کم کم دارم خودمو برا اومدنت اماده کنم.امروز وسایل کوچیکتو اوردیم ...فقط موند وسایل بزرگ یعنی تخت و کمدات.

وسایل کوچیکتم اوردم که لیست بگیرم و نقص ها رو پیدا کنیم.ساکتو که میخواستم ببندم متوجه شدم خیلی چیزارو هنوز نخریدیم.مثل پوشک

عزیزم 

لگد زدنات ...حرکاتت قند تو دلم اب میکنه.اینکه این حرکات تا چند هفته دیگه تموم میشه غمگین میشم.

گل من امروز برا عکاسی رفته بودیم که نشد...موند برا چهار شنبه

راستی ...خیلی سنگین شدم ، وقتی میخوام زیاد راه برم کف پاهام و کمرم درد میکنه...تا اون حدی که دیگه وقتی پامو میزارم زمین نفسم قطع میشه.

هفته دیگه میرم سونو ...سونوی اخر...میخوام سونوگرافی پیدا کنم که عکس چهرتو برام بده.

احتمالا بعد هفته 36 بمونم خونه مامان جون تا به بیمارستان نزدیک باشم .

 

پسندها (1)

نظرات (0)