پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

29 اذر اولین روز 29 هفتگی

1393/9/29 12:27
نویسنده : مامان پری
113 بازدید
اشتراک گذاری

امروز اولین روز 29 هفتگیه...یعنی 7 ماهگی رو تموم کردم  و وارد ماه هشت شدم.niniweblog.com

مانتوم  شستم و از اونجا که هیچ مانتویی تنم نمیشه موندم خونه.

بابایی هم رفت ببینه میتونه امپول رگام بگیره یا نه؟وااااااااااای که چقدر از امپول میترسم!!niniweblog.com

اگه فقط میخواستم یدونه بچه داشته باشم هیچ وقت امپول نمیزدم ولی به خاطر بچه های دیگم مجبورم که بزنم.niniweblog.com

یعنی بنظرت گل مامان، میتونم من امپول بزنم؟خیلی زشت میشه مث بچگیا با دیدن امپول حالم عوض شه و الفرار...niniweblog.com

این روزا لگدات با اینکه خیلی محکمتر شده ولی خیلیم بهم میچسبه...بعضا مثل همین شکلکه از جام میپرم با لگدات niniweblog.com

خیلی دوستت دارم گلم.به خدا میسپارمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)