پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

5 دیماه

1393/10/5 19:38
نویسنده : مامان پری
119 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فردا وارد هفته 30 میشم.

خیلی هیجان زدم ....روزای رسیدن به تو و بغل کردنت هی داره کمتر میشه و با سرعت برق در حال گذره.

امروز مهمونی اقاجون بود که از مکه اومده.جات خالی کلی سوپ خوردم.

ماشالله اینروزا اصلا اروم و قرار نداری و همش در حال تحرکی.الان که دارم اینا رو مینویسم همش داری وول میخوری.

دیروزم رفتیم بابابایی دکی.دکی مهربوم امپول رگام رو نوشت تو نسخم ولی نتونستیم بخریم چون تایید نشد.

کلی بابابایی پیاده روی کردیم.

اینروزا عضق منو بابایی خیلی بیشتر شده و البته قدم خیر شما دختر گلم و صد البته به لطف خدای خیلی خیلی مهربون.

پسندها (1)

نظرات (3)

الي
6 دی 93 14:50
به سلامتي دوستم، از اين دوران لذت ببر تا انشااله ني ني زودي بياد بغلت
مامان پری
پاسخ
:چاره ای جز این ندارم الی جان...
مامان الی
13 دی 93 9:47
عزيزم خوبي؟ خبري ازت نيست؟ ني ني خوبه؟ كجايي؟
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم ببخش که نگرانتون کردم...سرمون گرمه امتحانای همسریه و تمیز کردن خونه..هم واسه عید هم واسه مهمونیای بعد زایمان .
مامان و بابا
19 دی 93 14:24
سلام مامانی ناز ایشالا هرچه زودتر نی نی رو صحیح و سالم به دنیا میاری منم مامان دوتا نینی هستم خوشحال میشم به ماهم سربزنی