پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

18 دی ماه

1393/10/18 22:02
نویسنده : مامان پری
101 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته هم دارم تموم میشه 

خیلی دلم میخواست به خونه جدید بریم ولی خب نشد.niniweblog.com..احتمالا تابستون سال دیگه تو خونه جدیدمون باشیم.کارهای تمیز کردن اتاق و اماده کردنش برای ورود کمد و تخت نفس خانوم ادامه دارهniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

هفته دیگه واسه کنترل میرم...شما خانومی وقتی اهنگ برات باز میکنم چنان اداهایی در میاری که نگو...عاشقتم

یا مثل وقتی شبه و همه جا خاموشه یهو چراغ موبایلو میندازم روت ....نمیدونم نور و دوست داری یا بدت میاد ولی به هر حال درست زیر جایی که پر نوره میای و بدون هیچ حرکتی همونجا منتظر میینی..

اینجاست که از ته دلم میگم تبارک الله احسن الخالقین.

به اصرار بابا چند روزه که سوره یوسف میخونم رو سیب و ناشتا میخورم...قیافت واسه بابایی مهم نیست فقط سیرت و ذاتته که خیلی براش مهمه...خیلی

هر وقت میخواد بره بیرون یا از سرکار میاد یه بوس بدهکار شماست.

نفسم ...مامانی

امروز نوه خاله نورسته بدنیا اومد...6 ساعت تو دستگاه بود به خاطر چی ؟ دقیقا نمیدونم چون وقتی بهشون زنگیدم همون لحظه بچه رو اوردهخ بودن پیششون.خدا رو شکر که حال بچه خوب بود.

تو کی میای پیش ما تو بغلمون؟عزیز دلم نفس مامان و بابا 

منتظرتیم.

به خدا میسپارمت...به او که بهترین حافظان است.

پسندها (1)

نظرات (0)