پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

روز مرد

1394/2/12 21:55
نویسنده : مامان پری
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

امروز رفته بودیم تفریح با خاله زهرا اینا و انا

کلی از اونجا گیاه چیدیم و اش پختیم.خیلی خوشمزه شده بود.جات خالی

بخاطر باد تو تو چادر مونده بودی.و منم کلی تیپم ریخته بود بهم واسه همین عکس ننداختیم.

امروز همش قو مکردی.انگار تو هم از اینکه اومدی گردش خوشحال بودی.

الان تو خونه مامان جون ایناییم.و تو بغل مامان جونی و همش داری گریه میکنی.

انگار خسته ای. 

عزیز دلم خیلی دوستت دارم.فردا میرم برات لباس بگیرم.البته اگه پیدا کنم.چون خیلی وسواس دارم تو انتخاب لباس برات.در ثانی بعضی لباس ها خیلی خیلی گرون قیمت اند(قیمتاشون کاذبه)...خب من برم.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان زهره
12 اردیبهشت 94 23:48
سلام مامان پری. چه نینی نازی دارید . آره این روزها خیلی لباسها با قیمت های کاذب هستند. امیدوارم که فردا یه لباس خیلی خوب گیرتون بیاد.اگر دوست داشتید به وبلاگ نازنین زهرای منم سربزنید و نظر بدید.و اگه با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید حتما. منتظرتونم.