پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

21 اردیبهشت

1394/2/22 11:55
نویسنده : مامان پری
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

امروز سه شنبه ست ... داریم اسباب کشی میکنیم.خونه جدیدمون.البته این کرایه ست.و سال دیگه خونه خودمون میریم.چون الان اونم دست مستاجره.وسایلتو میارم بچینم .خیلی خوشحالم که از اون خونه داریم میایم بیرون.

عزیزکم

خیلی دوست دارم.خیلی .

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان مبینا
23 اردیبهشت 94 21:12
چقد ناااااااااااااااااااااااااازی خاله
خودم
27 اردیبهشت 94 9:32
بسلامتی پری جووون.... انشاءالله که تو خونه ی جدید همیشه سلامت و دل شاد باشید
آنادمهری
28 اردیبهشت 94 12:40
ایشالله توی خونتون پر شه از روزای خووش و صدای گریه نینی
مامان پری
پاسخ
مرسی عزیزم فقط ترجیح میدم این دعا رو این طوری قبول کنم که: ایشالله توی خونتون پر شه از روزای خووش و صدای خنده نینی