پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

گزش پشه ها

1395/4/23 1:45
نویسنده : مامان پری
120 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که خیلی شدید پشه ها نیشت زدند.غمگین

چند روزه خواب نداشتم و تا صبح بدنتو با دپی و لوسیون بعد از نیش سی گل ماساژ میدادم.

الهی بمیرم چقدرم خودت اذیت میشدی

امشب خوب خوابیدیبغل

فدات بشم.ایشالله که خدا تو رو هیچ وقت از من و منو هیچ وقت از تو نگیره.دعای مغرورانه ای نیست دلم نمیخواد هیچ وقت از تو جدا بشم.محبت

امیدوارم خدا شادی رو به همه مردم زمین بده.

پس فردا کنکور دارم.نمیدونم چه جوری میشه.

بعدش میخوام بریم سرعین.

دیگه دارم راحت میشم از برنامه ریزیای سخت گیرانه

دیگه وقتمو بیشتر باهات میگذرونم.محبت

خیلی دوستت دارم عزیزم.خدا هیچ وقت سلامتی و لبخندتو ازت نگیره.

خدا همیشه پیشت باشه.

پسندها (1)

نظرات (0)