پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

شب کنکور

1395/4/24 0:35
نویسنده : مامان پری
201 بازدید
اشتراک گذاری

فردا کنکور دارم.

مامانی میخواد تا فردا تمام سعیشو بکنه تا بتونه موفق بشه.

من فقط 3 ماهه دارم درس میخونم البته با کارای خونه داری و خیاطی و بچه داری اگه بشه گفت درس خوندنخسته

میخوام رشته روانشناسی بخونم.

هدف های مهمی دارم که میخوام بهشون برسم.

سر فرصت یکی یکی مینویسم.

از فردا کلی وقت داریم که باهمدیگه باشیم.خیاطی رو گذاشتم برا بعد کنکور.

خونه داری و بچه داری هم که همیشه هست.

امروز بازم  علی رغم مراقبت شدید بازم پشه ها نیشت زدند ولی خدارو شکر تا الان که خوب خوابیدی.

جمعه با عمو رسول و مامان جون و بابایی میریم تهران.دوست دارم کلی لباسای خوشجل برات بخرم.

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سما
24 تیر 95 1:28
ان شالله قبول میشی عزیزم... ب امید موفقیتت...