پارلا سعیدیپارلا سعیدی، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن من و بابایییکی شدن من و بابایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
بابا علیرضابابا علیرضا، تا این لحظه: 43 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامان پریمامان پری، تا این لحظه: 30 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

دلنوشته های مامان پری

بالاخره بعد هفت سال اتفاقی اومدم نینی سایت

26 اذر

1393/9/26 14:35
نویسنده : مامان پری
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.

تقریبا دو ماه و نیم دیگه بدنیا میای و میتونم یه دل سیر بغلت کنم.niniweblog.com

ماه دیگه یعنی دی ماه  4 تا بچه جدید به جمع فامیل میان...و فقط تویی که اسفند ماه بدنیا میای.

برای همه زنای دنیا آرزو میکنم تا طمع مادر شدنو بچشند.حسی که شیرینیش تو هیچ چیز دیگه ای نیست.niniweblog.com

راستی چند تا عکس گیفت میزارم میخوام یکی از اونا رو انتخاب کنم و واسه تولدت درست کنم.

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانی
26 آذر 93 18:44
سلام مامان پری خوبی؟نی نی خوشجلمون خوبه....ممنون که به ما سر زدی
مامان پری
پاسخ
:مرسی عزیزم.